9.FEJEZET

Amikor felkeltem az óra már 11-et mutatott.Leballagtam az emeletemről és mikor lent nem láttam senkit felmentem, Sarahoz és Lunához, de ott sem volt senki.Fura, gondoltam, de nem foglalkoztam vele.Felöltöztem és elhatároztam, hogy elmegyek reggelizni valahová, mert otthon minden kaja elfogyott.Kiléptem az ajtón, amikor ismerős nevetés ütötte meg a fülemet.Hátra mentem a kertünkbe és láttam, hogy Sarah és Luna teljesen jól elszórakoznak a...locsolóval.(?!)
-Ööö...Nem szeretnék semmit megzavarni, de én elmegyek enni valahová.Jöttök vagy hozzak nektek valamit?
-Szerintem megyünk-szólt Luna.
-Megvárom amíg rendbe szeditek magatokat, kaptok 15 percet!
Amíg a lányokra vártam leültem  a nappaliban és előszedtem a laptomomat.Felmentem a Vidámpark honlapjára és megnéztem, hogy milyen rendezvény lesz este.Kiderült, hogy egy sztárnak kell beöltözni, ahhoz, hogy bemehess.
-Lányok!-üvöltöttem-Úgy készüljetek, hogy vásárolni is megyünk!-Luna jött le a lépcsőn.
-Miért megyünk vásárolni??
-Mert megyünk este a vidámparkba és oda egy hírességnek kell beöltözni-mosolyogtam.Emlékszem, hogy körülbelül egy éve voltunk utoljára a vidámparkban este és akkor Zombi-nak kellett öltözni,egyszerűen imádtuk.
-Mehetünk!-Sietett le Sarah a lépcsőn.Beültünk a kocsiba és elindultunk le a hegyről.
-Milyen tipusú kaját szeretnétek?-Kérdeztem
-Én valami gyorsat ennék, ha nektek is jó.-Mondta Sarah.
-Burger King jó mindenkinek?-kérdeztem,a lányok pedig egy bólintással jelezték, hogy igen, az jó lesz.
-Oké, addig is ki-kinek szeretne beöltözni?-kérdezte Lana
-Én Avril leszek-mosolyogtam.Egyrészt szeretem a zenéjét, másrészt, belőlem hamar tudunk Avrilt csinálni, szóval ez egyszerű döntés volt.
-Gyerekek, eldöntöttem, Violetta leszek-mondta Sarah, a tőle telhető legkomolyabb hangon, de ahogy kimondta mindhárman elkezdtünk szakadni a röhögéstől.-Na jó most komolyan, mit szóltok Cher Lloyd-hoz?
-Az neked remek lesz!!-Vágtuk rá Lunával, mielőtt Sarah meggondolja magát.
-Ammm....Kit tudtok kihozni belőlem?-kérdezte Luna.
-Jesy Nelson?-Kérdezte Sarah.
-Nem vagyok oda érte, de legyen-egyezett bele Luna
-Megvan, hogy mit kértek?-kérdeztem és közben beálltam a parkolóba.Felírtuk egy papírra a rendeléseket és gyorsan beszaladtam, hogy minnél hamarabb el tudjuk intézni a dolgot.15 percel később bénázva jöttem ki, a sok cucc miatt, az épületből, de lányok nem, hogy segítettek volna, inkább nézték a szenvedésemet, bezzeg amikor Sarah csokis shake-jét kiborítottam véletlenül, teljesen fel volt háborodva.
-Segíteni luxus?-kérdeztem mérgesen.Luna folytatta a nevetést, Sarah pedig bevágta a durcit a csokis shake-e miatt.Komolyan mondom, senki ne kívánjon magának ilyen barátnőket!
Az út alatt megreggeliztünk, bár nekem kellett még egy kis idő, amég én is normális körülmények között el tudtam fogyasztani a reggelit, úgy, hogy nem okozok balesetet.
-Menjünk mááár!!-nyafogott Sarah.
-Nem lehetsz mindig ilyen türelmetlen, különben is kutatások bízonyítják, hogy a sürgetett, gyors evés nem tesz jót a szervezetünknek-okoskodott másik barátnőm, amítől teljesen ki tudtam készülni.Inkább benyomtam az utolsó sültkrumplit a számba és mehettünk is.
Csupán 5 óra kellett ahhoz, hogy mindent beszerezzünk.Nem, egyáltalán nem volt fárasztó, dehogy is! (szarkazmus)Haza érve mind hárman leültünk a kanapéra és úgy éreztük, hogy kész-vége, ennyi volt, mi nem csinálunk ma már semmit.Éppen az elalvás határán voltam, amikor megrezdült a telefonom, amire éberen kaptam fel a fejemet.Luke írt, szóval gyorsan megnéztem:

Luke:Mikor találkozunk?
-ahogy végig néztem magunkon a válaszom a hagyjuk az egészet lett volna, de megígértem, szóval inkább normálisan válaszoltam.-
Lana:Mivel az éjjeli vidámpark 11-kor nyit, legyen 11:30.Az jó?
Luke:Nekem tökéletes :)
Lana:Akkor ott találkozunk!
Luke:Várj!Mit vegyek föl, hogy ne ismerjenek fel?
Lana:Kapucnis pulcsit, mert amúgyis sztárok estéje van, szóval te saját magadnak "öltözöl be" :D
Luke:oké, akkor ott?
Lana:Igen :)
Luke:Most megyek és beöltözök saját magamnak xd
Lana:Mi is elkezdünk készülni. Bye!
-és kiléptem a chat-ről.-
-NA!-mondtam jó hangosan, amitől Luna leesett a kanapéról, Sarahra pedig látszólag a szívbajt hoztam.-Kezdjünk készülődni, most van fél 8, 10-re, de legkésőbb fél 11 re készen kell legyünk, szóval hajrá!-mindenki elindult a saját táskája felé, majd megcéloztunk három különböző fürdőszobát.
Gyors zuhany, hajmosás és egy 20 perces hajszárítás.A hajamat kivasaltam, majd rózsaszín és zöld csíkokat fújtam bele hajfestékkel.Enyhén füstös sminkemet 10 perc alatt kiviteleztem, már fehérneműben voltam, amikor rájöttem, hogy a halálfejes Abby Down felsőm, amit tavaly vettem kint Amerikában, az emeleten van a szobámban.Felfutottam érte, majd magamra húztam, ezzel elkenve szemfestékemet,amitől rohadt ideges lettem, bár még volt egy teljes órám.Kijavítottam, majd magamra kaptam a fekete csőgatyámat és a fekete bakancsot.Belenéztem a tükörbe és elégedett voltam az eredménnyel.Bekopogtam Lunához, mivel ő mondta, hogy szüksége lesz segítségre.
-Kell segítség?-tettem fel a kérdést.
-Hát kéne!-benyitottam a fürdőbe és azt láttam, hogy barátnőm a fekete magassarkúban, szürke rövid nadrágban és egy Nirvanas felsőben próbálta a haját begöndöríteni.Kivettem a kezéből a göndörítőt és pik-pakk megcsináltam neki.
-Nagyon-nagyon szépen köszönöm-hálálkodott-a sminkemben is lennél szíves segíteni?
-Persze-mosolyogtam.Neki már egy erős fekete sminket csináltam, hosszú, vastag cicás kihúzással és egy erős vörös rúzzsal emeltem ki az ajkait.
-Készen vagytok már???-dörömbölt Sarah az ajtón-fél tíz is elmúlt már!!
-Megyünk-mondtuk kórusban.Még gyorsan a derekára kötöttem Lunának egy piros-fekete kockás inget.Kiléptünk és megláttuk Chert, vagyis Saraht, de olyan élethű lett, hogy simán meglehetne vele embereket téveszteni.Sarah Cher Lloyd Want U Back klippjéből copizta fullra a ruháját.
-Ne egymást bámuljuk, induljunk!-Mondta Sarah ideges-izgatottan.Körülbelül 10 másodpercen belül a kocsiban ültünk és indultuk is.