3.FEJEZET

*Luke*

Már három órája csak vezetek és már rohadt éhes vagyok.Kellett nekünk összeveszni a srácokkal...Nem mehetek be egy gyorsétterembe se, mert ott a lányok rögtön szétszednek.Legalább a koncert után vesztünk össze és nem előtte...bár pont itt magyarországon...Itt vagyok egy kurva hegyen, ahol folyton zsákutcában kötök ki.Hihetetlen, hogy eddig csak lányokat láttam itt sétálni.Eddig hét lánytól kértem segítséget, de mind azt mondta, hogy csak ha....eltölthetnek velem egy napot,kapnak egy csókot vagy a legextrémebb ha magammal viszem őket Ausztráliába (amikor a csaj ezt így közölte velem az járt a fejemben, hogy WTF?! nem tudna inkább egy aláírást kérni vagy ilyesmi??) akkor segítenek.
Megláttam három lányt egy ház előtt .Először gondoltam megállok, aztán arra gondoltam, hogy nem lesz jó mert így túlerőben vannak, szóval inkább folytattam a "keresést".
Egy rövidgatyás lány sétált egyedül lefelé a hegyről és mondtam magamnak, hogy ő legalább egyedül van, szóval egy próbát megér...Azért imádkoztam, hogy ne kezdje el sikoltozni a nevemet és beszéljen angolul.Ja és , hogy ne kérjen cserébe valami hülyeséget...bár lehet, hogy túl sokat kérek.