2.FEJEZET

Az út csak 20 perces volt, szóval elég hamar oda értünk, de már így is 9 óra volt és már kezdett sötétedni.
Kriszéknek jó nagy házuk van, háromemeletes plusz még a kétemeletes kert. Modern ház, medencével meg minden hülyeséggel.
Krisz a kapu előtt állt a haverjaival éppen cigiztek meg (gondolom) sört ittak.A lányokkal oda mentünk és Krisz már hajolt hozzám, hogy egy "csókot " adjon, nehogy valakinek feltűnjön a dolog kettőnk között.
-Krisz nem kell, a lányok már rájöttek-suttogtam neki oda.Egy bolintással és egy mosollyal nyugtázta a dolgot, de azért kaptam egy puszit.Luna és Sarah csak mosolyogtak és minket figyeltek.Szinte beleláttam a gondolataikba.
-Beszélgessetek csak, mi bemegyünk-Szólalt meg Sarah és Lunával bementek a házba.Krisz haverjai is követték őket, mivel nem akartak taui lenni egy kínos beszélgetésnek, mivel nem tudták, hogy mi tényleg barátok vagyunk és nem csak megjátszuk.
-Azt mondtad, hogy nem biztos, hogy eljössz-Mondta mosolyogva, miközben felhúzta az egyik szemöldökét.
-A lányok elrángattak-Forgattam meg a szemem,majd mindketten elröhögtük magunkat.
-Nem mész be?-kérdezte
-Inkább elmegyek sétálni-Mosolyogtam rá.
-Biztos jó ötlet ez? Sötét van, tök egyedül az utcákon, khmm nem túl biztonságos-Mondta és láttam a szemén, hogy tényleg aggódik.
-Tudok magamra vigyázni és ezt te is jól tudod-Mosolyogtam, adtam neki egy puszit meg egy ölelést és elindultam.