8.FEJEZET

Megpróbálam észrevétlenül haza érni, de Sarah és Luna a nappaliban vártak rám.
-Te-Meg-Hol-A-FRANC-BAN-Voltál??!?!?? Fél kettő is bőven elmúlt már!-Mondta..khm, inkább üvöltötte Sarah.
-Ha megnyugszotok elmesélem.
-Halljuk!-Mondta Luna, de úgy mintha valami bíróságon ülnénk.
-Elmentem sétálni, mert nem volt kedvem a bulizáshoz és út közben találkoztam Luke Hemmings-el-folytatni akartam, de nem tudtam, mert Sarahból és Lunából kitört a röhögés.Félrebillentett fejjel és félig felhúzott szemöldökkel vártam, hogy abba hagyják.
-Ha te találkoztál-röhögés-Luke Hemmings-el-röhögés-akkor én Taylor Lautnerrel járok-Röhögött folyamatosan Sarah.
-Sarah...lehet, hogy most nem hülyéskedik.
-Tessék?-kérdezte megrökönyödve, hirtelen álláspontot változtató barátnőmtől,Sarah.
-Hát, csak rá kell nézni.Ez a tipikus "ti idióták vagytok" fej.
-Hát nem tudom, elég hihetetlenül hangzik...tudom, hogy itt volt koncertük, amire mentünk is volna, ha az anyádék nem raknak ki-mondta Sarah Lunának-de, miért lett volna Luke Hemmings egyedül a Budai hegyeken??
-Ha hagyjátok, hogy elmagyarázzam választ kaptok a "lehetetlenre".-miútán hagyták, hogy elmeséljem az estémet, néma csöndben ültek és nagyon gondolkoztak.
-Bocs Lana, de én még mindig nem hiszem el-mondta Sarah és elhúzta a száját.
-Sorry L, de ez túl lehetetlen-Mondta Luna is.
-Na ééés, ha találkozhatnátok velük és Luke is megerősítené a dolgot?
-Túl messzire mész, de kíváncsi vagyok a végkifejletre, szóval hajrá!-Mondta Sarah, majd elment lefeküdni.Ketten maradtunk Lunával.
-Háát, nem is tudom mit mondjak.Figyelj L, nem tudom felfogni ,hogyha ez nem igaz, miért mondanád azt, hogy az.De azt is hülyeségnek tartom, hogy Luke hemmings az éjszaka közepén a hegyen kocsikázgat, majd együtt kajáltok.Ehhez nekem túl késő van, megyek és lefekszem, jó éjt!
-Jó éjt Lu!-Motyogtam inkább magamnak.

Beléptem face-re és láttam, hogy Luke fent van, szóval gondoltam, hogy inkább most megkérdezem.

Chat:

Lana:Szia! :)
Luke:Szia! Nem gondoltam, hogy ilyen hamar jelentkezel :D
Lana:Igazából én se :D
Luke:Akkor mi szél hozott ide? :D
Lana:A hitetlenség szele :DDDD
Luke:Szóval nem sikerült észrevétlenül haza jutnod?
Lana:Hát nem, durva kihallgatáson vettem részt
Luke:És hány évet kaptál?Vagy csak közmunkára ítéltek?
Lana:Hát ha még csak lecsuktak volna!Az túl egyszerű lenne!Találkozót kell veled szerveznem :P
Luke:Számítottam ám erre!
Lana::D
Luke:Te jobban ismered a várost és a barátnőidet,Szóval hova menjünk? :)
Lana:Hát...Állatkert vagy Vidámpark :D
Luke:Vidámpark! :D
Lana:okés :))) És ha nem akarsz lebukni, akkor este kell mennünk, szóval fél tízenegy-kor ott találkozunk ;) 
Luke:oké! :) Na megyek, mert mindjárt elájulok :D Jó éjt Lana :)
Lana:Jó éjt :)

Felmentem én is a szobámba és úgy ahogy voltam bedőltem az ágyamba és elaludtam.