7.FEJEZET

Most mi van?!
Na mindenre számítottam, csak erre nem!
Lassan felé nyújtottam a kezemet, amit ő megfogott, majd megrázott.
-Luke vagyok!-mondta mosolyogva.Őőő...ookéé, kb mintha 5 évesek lennénk, de mindegy.
-Lana!-mosolyogtam vissza, furán.
-Akkor szerintem én leülök-mondta, majd leült.-Szóval...szeretnél kérdezni valamit?-Ahha! Most oda akar kilyukadni, hogy újra megkérdezzem, és most száz, hogy normálisan válaszolna!
-Nem, nem szeretnék kérdezni semmit.-mondtam vigyorogva.
-Értem, én viszont kíváncsi vagyok és megkérdezem, hogy miért sétáltál itt egyedül?
-Egy buliból jöttem, ahol összesen öt percet töltöttem,és a volt barátom tartotta.-mondtam neki, várva a reakcióját arra, hogy szóba hoztam a volt barátomat.Látszott rajta, hogy érti a dolgokat, de nem nagyon tudja mit válaszoljon.
-Na jó,nyertél! erre nem tudok mit mondani-röhögött.
Meghozták a késői vacsoránkat, amit beszélgetés közben el is fogyasztottunk.
Megtudtam, hogy Calum és Michael barátnője miatt vesztek össze, mert mind kettő egy ribanc és aztán mindenki másfelé vette az irányt, így kötött ki Luke itt a hegyen.Elmesélt pár sztorit lányokról, akiket itt a hegyen szólított meg.És néha tényleg nem tudtam abba hagyni a nevetést.
Én is elmeséltem neki eget rengető történetemet, amin végül valamiért elkezdtünk röhögni, szóval nagyon jól éreztük magunkat.Kifizettük a vacsorát, majd kimentünk és megkérdeztem, hova megy.
-Hát gondolom a hotelba-vigyorgott idiótán.
-Ha szeretnél itt órákig bolyongani és őrült lányoktól segítséget kérni, én szívesen itt hagylak-erre inkább gyorsan megmondta melyik hotelban szálltak meg.
Az odavezető út most sokkal élénkebben telt.Az út felénél bekapcsoltam a rádiót, amiben éppen egy skillet szám, a Monster szólt.Elkezdtem énekelni, mivel szeretem ezt a számot.Luke féloldalasan rámnézett.
-Mivan?-kérdeztem nevetve.
-semmi csak jó hangod van.-jegyezte meg csak úgy mellékesen, de nem bírta ki elröhögte magát.-Na jó,nagyon jó.
-Na, azért!-Mondtam komoly hangon.Az út hátralévő részében énekelgettünk, meg vihogtunk egymáson..vagyis inkább rajta.
Megálltam a Hotel parkolóba és mindketten kiszálltunk.Oda adtam neki a kocsi kulcsokat.
-Köszönöm egy élmény volt-mosolyogtam-De nekem mennem kell.
-Örülök, hogy találkoztunk.Különben, hogyan fogsz haza jutni?
-Taxi- mondtam
-Értem ééésss...ammm nem tudom tovább húzni, azt,hogy itt maradj,szóval bejelölhetlek Facebookon?-kérdezte
-Hát nem is tudom-Tettem, azt, hogy ezt nagyon át kell gondolnom.-Persze-mosolyogtam végül.A kezébe nyomtam a telefonom, hogy jelölje be magát, amit meg is tett.
-Hát akkor szia!-mondta, "szomorúan", de az az idegesítő mosoly ott bujkált az arcán.
-Jó éjt Luke!-Mondtam, majd leintettem egy taxit.Beszálltam ,megadtam a címet és azon gondolkodtam, hogy ezt, hogy fogom tálalni a többieknek.