1.FEJEZET

Egy átlagos napon haza felé sétáltam a boltból egy szatyorral a kezemben, amikor kettő rohanó alakot láttam meg.
Ahogy közeledtek egyre felismerhetőbbé váltak. Az egyikőjükben egyik legjobb barátnőmet Sharat ismertem fel,majd rájöttem, hogy a másik lány az Luna.Egyre csak azt üvöltözték. hogy LANA,LANA! de, hogy miért arra nem voltam képes rájönni.

-Édes szívem! Neked nem a pasid bulijára kéne készülődnöd amit már féléve megterveztetek és megszerveztetek?!?!?!- üvöltötte az arcomba a választ arra a kérdésemre, hogy mi a fenét is keresnek itt pontosan.

-Hááát...elfelejtettem-Próbáltam kitérni a válasz elől, mivel az igazság az, hogy másfél hónapja szakítottunk, de ezt még senki sem tudja.De félre értés ne essék nem azért nincs kedvem menni, mert szakítottunk-közös döntés volt és még mindig nagyon jóban vagyunk, és az osztály társainknak sem tűnt fel a dolog-,hanem mert egyszerűen nincs kedvem egy újabb nyár kezdő bulihoz, bár tuti ez lesz a legjobb, 9.-óta (mióta járunk) Krisszel mindig együtt szervezzük a legjobb bulikat.A suliban van egy verseny közöttünk.Minden évfolyamból választunk egy zsűrit, majd "nevezünk", hogy mi bizony bulit fogunk tartani.1 évben négy bulit kell tartanod ha neveztél,minden évszakhoz találnod kell egy témát, majd minden évszakban kihírdetik a legjobb buli nyertesét.Krisz most 12.-es én meg 11.-es vagyok és eddig minden buli-versenyt mi nyertünk meg és ezt is mi fogjuk, mivel mind kettőnknek remek ötletei vannak.
A gondolataimból Luna hozott vissza a valóságba egy csattnós pofonnal (auu!!). Eléggé elbambulhattam...

-Na jó Lana lehet, hogy más ezt elhiszi de Mi nem!Mi van köztetek Krisszel??-Vágta hozzám a kérdést, amitől olyan vörös lett az arcom, hogy tuttam nem tudok nekik tovább hazudni.

-Szakítottunk-böktem ki nagy nehezen.Sarah kiejtette a kezéből az S5-jét, ami helyben össze is törött, Lunának pedig akkorára nyílt  a szálya mintha egy egész Bigmac-et akarna belenyomni.
Na erre nem számítottak ők sem...

Mivel 10 lépésnyire voltunk kb a házunktól haza mentünk,ahol beavattam a lányokat a részletekbe és végül arra jutottunk ,hogy menjünk el és egy kicsit maradunk,a ztál lelépünk és elmegyünk mozizni meg ilyenek.(Bár előre sejtettem, hogy ez nem így lesz mivel az, hogy fürdőruhát vettek rosszat jelentett)
Felkaptam magamra egy fekete pántos felsőt, amit a szaggatott shortomba tűrtem bele és a kedvenc farmer dzsekimet rángattam magamra.egy fekete saru és már mehettünk is...volna ha Sarah és Luna nem b@szakszanak annyit a ruhaválasztással (mellesleg az én gardróbomból).
Mivel hármunk közül csak én mentem át a vezetői vizsgán elsőre és csak nekem volt kocsim én vezettem...